fredag 12 juni 2015

Vakna upp ur spelmissbruket.

Det hände mig för ca 2 månader sen, jag kände en dag hur jag hade vaknat.
Jag började se saker som jag inte sett förr, känna saker jag inte gjort innan och uppskatta nya saker.

Det var på en promenad med familjen som det slog mig, vårblommorna luktade och såg helt fantastiska ut och jag uppskattade verkligen att vara ute med familjen på ett helt nytt sätt...
Så såg mitt uppvaknande ut.

Efter den dagen så är väl inte allt fantastiskt direkt, men jag uppskattar saker på ett helt nytt sätt.
Jag sitter just nu med min 8 månaders dotter som valde att vakna kl 05:30 i soffan och även fast jag är trött så uppskattar jag det, jag känner bara kärlek och ingen irritation eller frustration som tidigare!

Det är svårt att förklara hur jag menar med detta uppvaknande men ni som varit med om det vet vad jag menar.

Skriv gärna en kommentar om ert uppvaknande, eller om ni vill vara med om det så kanske jag kan ha något bra tips i bakfickan...

Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar